Neherpark 23 | 2264 ZD Leidschendam 0031 6 43 55 64 64
"Veel nieuwe klanten dankzij enthousiaste huidige klanten"

Middels de training de “Stroopwafel” ervaring zullen al jouw medewerkers, die in direct contact staan met klanten, bewust worden van de kansen en uitdagingen die er op de werkvloer liggen.

De "Stroopwafel" ervaring
Het Stroopwafel Effect: formule voor klantgerichtheid

Profiteer van een 9+ klantervaring! Wij van Stroopwafel Effect in Den Haag helpen jou graag die houding door te voeren in alle lagen van jouw bedrijf die maakt dat klanten met liefde bij je komen én blijven. Van management tot sales en marketing: Stroopwafel Effect is dé formule voor ultieme klantgerichtheid – en tevredenheid via de betrokkenheid van medewerkers.

De kracht van klantvriendelijkheid

De naam Stroopwafel Effect is ontleend aan een anekdote. Een bevriende salesmedewerker besloot zijn klanten te verwelkomen met een cadeautje: een zakje stroopwafels. Wat bleek? Het was een schot in de roos. De toon was gezet! De klant begon het proces met een positief gevoel, wat bepalend bleek te zijn voor het vervolg van het traject. Sindsdien staat de stroopwafel voor ons symbool voor het creëren van de ultieme klantervaring. Door middel van kleine acties, zoals het geven van een cadeautje of het zetten van nét die extra stap, win je de klant eens en voor altijd voor je. Maar er is meer.

Het Stroopwafel Effect heeft betrekking tot iedere laag van het bedrijf en iedere stap van het salesproces. Van de acquisitie tot de intake en de nazorg; en van het management tot de marketing. Wanneer het gehele verhaal van A tot Z klopt en volledig is gericht op het genereren van tevreden klanten, kun je rekenen op die 9+ klantervaring. En van die klantgerichtheid profiteer je nog lange tijd van.

Een 9+

Zoals gezegd heeft het Stroopwafel Effect betrekking tot iedere laag van de organisatie – en dus ieder individu. Tijdens deze training klantgerichtheid gaan wij op zoek naar de kernwaarden van jouw organisatie. Zijn deze helder? Dan moeten deze worden overgebracht naar alle medewerkers via een training of cursus klantvriendelijkheid. Het resultaat is wat wij een stroopwafelcultuur noemen. Deze bestaat uit:

– Een inspirerende omgeving;
– Een transparant beloningsysteem;
– Faciliterend leiderschap en management;
– Ruimte voor eigen ideeën van medewerkers;
– Het aannemen van professionals;
– Algehele psychologische veiligheid;
– De klant staat ALTIJD centraal, dus klantgericht werken.

Zo gaan jouw medewerkers met plezier naar hun werk, wat een enorm positieve invloed heeft op iedere stap van het salesproces. In feite doorbreken we de gedachte dat men alleen voor geld werkt; zij werken ook voor plezier. En: happy people sell more!

Begin bij het begin

De training klantgerichtheid start bij de managers. De manager is immers het voorbeeld voor de medewerker. Ook wordt gekeken naar het sollicitatieproces: hoe neem je managers aan en hoe leid je hen op om de juiste waarden uit te dragen naar medewerkers en – indirect – de klant? Zo werken wij stap voor stap naar een volledige cultuurtransformatie. In plaats van een training klantvriendelijkheid noemen wij deze training dan ook graag een cultuurtraining.

Iedere training of cursus klantgerichtheid van Stroopwafel Effect wordt op maat ontwikkeld. Daarom horen wij graag meer over jouw organisatie en de doelen die jij voor ogen hebt. Zo kunnen wij hier zo goed mogelijk op inspelen. Maak een eerste afspraak door te bellen naar tel. 085-208 1247 of door ons een bericht te sturen.. Wij hopen jou en jouw organisatie binnenkort op weg te helpen naar die 9+ klantervaring.

Factsheet

Wil je graag meer informatie over de training de “Stroopwafel” ervaring? In de factsheet die Stroopwafel effect speciaal voor jou heeft samengesteld staat een aantal facts waar je écht iets mee kunt! Download de factsheet hieronder en ga direct aan de slag.

Contact

Heb je vragen of interesse in één van onze dienstverleningen? Vul dan onderstaand contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.