Neherpark 23 | 2264 ZD Leidschendam 0031 6 43 55 64 64
CHECK HIER ONZE NIEUWSTE INZICHTEN INZAKE MARKETING, SALES & SERVICE!
Accountmanagement

Micromanagement: de doodsteek van je organisatie – 5 type leiders die je liever kwijt bent dan rijk..

4 september 2019

In iedereen zit wel een zekere vorm van micromanagement. Daar hoeven we gelukkig niet moeilijk over te doen. We maken ons allemaal weleens druk om zak...

Accountmanagement

Waarom sales (g)een VAK (YOU) is…(+ 5 punten om een topverkoper aan te herkennen)

28 maart 2019

“Hij kan lekker praten dus stuur hem maar naar klanten!”Een vak.Prima. Eigenlijk maakt het geen drol uit wat het is. Of wel? Soms is het g...

Accountmanagement

Hoe jij met NUL bevoegdheid toch sh*t voor elkaar krijgt (bij anderen).. – 4 tips!!

6 maart 2019

Okay gaan we. Nul bevoegdheid nodig hebben.Wat bedoel ik hiermee?Ik stoor me. Ik stoor me aan het feit dat er zoveel mensen zijn die “leiderschap” (le...

Accountmanagement

MIJN 5 GROOTSTE BLUNDERS (en waarom jij ze MOET weten!!!)

20 februari 2019

Gemakkelijke roepen..Maar ècht. Het is altijd gemakkelijk “roepen” op LinkedIn en andere kanalen. Vind ik ook. Lekker blèren hoe het hoort te zijn. Wa...

Accountmanagement

Hoe jij wel de AANDACHT vasthoudt als JIJ praat! – 5 tippies 🙂

18 februari 2019

Mensen luisteren niet..Oh. Mijn. God. Er wordt echt niet geluisterd. Maar echt niet. Functioneringsgesprek, Netwerklunch, MT-meeting, borrel, verjaard...

Accountmanagement

Foute verkopers, herken jij ze?! 5 types!

3 juni 2018

Foute verkopersLaat ik maar direct beginnen met een toelichting, voordat een aantal mensen direct geïrriteerd raakt of zich aangesproken voelt (niet n...

Accountmanagement

Van negativiteit naar nee-geen-tijd; 6 tips voor 24/7 positiviteit

4 januari 2018

“Tegenslag” Het jaar 2017 vond ik fantastisch! Werkelijk waar. Ik heb van veel zaken genoten. Van culturele reisjes tot zakelijk succes, van het opvoe...

Klantervaring

10 handvatten om iedere dag het verschil te maken

12 november 2017

Het stroopwafel-effectAfgelopen week tijdens een van mijn trainingen werd ik geïnspireerd door één van de deelnemers. Het was een afsluitende sessie w...

Klantervaring

5 redenen waarom je als organisatie in moet zetten op een 9plus cultuur

12 oktober 2017

Laatst kwam het rapport “state of the Global Workplace” mij onder ogen. Het rapport is gebaseerd op een onderzoek, weliswaar uit 2013, onder werknemer...

Accountmanagement

De 7 onmisbare kwaliteiten van een verkoper

12 september 2017

Ik was laatst aanwezig op een netwerkevenement waarbij het onderwerp “pricing” ter sprake kwam. Via de vraag “hoe bepaal je de prijs van je (nieuwe) d...